30 december

Kan berätta lite om igår. Först träffade jag Johanna, Malin och Maud med Hanna i stan. Så fikade vi lite snabbt, sen skulle dom på bio, hanna och kunde ha gått med dom men vi gick och såg avatar dagen innan med elza ! Avatar, försökte glömma hur bra folk tyckte om den så jag skulle ha en egen åsikt. Den var lååång, men ändå bra. Inte den bästa men den var aabsolut inte dålig. Hanna och jag gick hem till mig och spelade wii. 

Vid halv nio åkte vi till farmor, där vi hämtade katten, han har varit hos farmor för jag och familjen var hos mormor i helgen. Japp så fixade vi lite där och pappa åkte hem med katten och allt. Så träffade jag och Hanna Kim, (förresten, du vet vem du är, du vi visste inte när du skulle vara hemma från mormor ifall du stannade där över natten - but i did text you -  var du hemma skulle du såklart också följt med puss). Vi gick först promenad med hennes hund. Iskallt ute , men mysigt. Tog kort. Hem till Kim, drack choklad , snackade och spelade kort. Sen åkte Hanna och jag hem elva. Såg första avsnitten av första serien av desperate housewives.


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410