varför längtar man alltid tillbaka ?

Orkar inte fixa, datorn är bara konstig. hemma nu, idag var vi i datasalen & ja kollade vad vi vill jobba som ? så vi gick från 10 - 11.30 och sen träffade jag hanna, selma, johanna. nu på kvällen tog jag promenad runt och pratade också och har messat runt med trevliga människor !

Shit känns som jag sitter vid fjädern (kvälls snack på kollo kan man säga) och sagt att jag haft en grymt bra dag och alla var trevliga att snacka med. men nu är det inte så , nej nu är jag hemma, inga 41 'ungdomar' runt mig som lyssnar och väntar på sin tur att få snacka. shit, för fyra dagar sen var jag på kollo satt vid fjäder och snackade och starx  skulle jag springa och hämta madrasser, ta bra platserna på golvet som jag kunde sova på, och sen skulle vi höra på Malins spökhistorier, prata och mysa sista natten. det var för fyra dagar sen .. hur kan tiden gå så fort. någon som kan förklara ? för själv hänger jag inte med i tiden. snart kommer jag säkert sitta på mitt jobb som 30 åring och bara tänka tillbaka när jag var tonåring på olika kollon, när man var fri, ledig, inte mycket att tänka på..

Ni som läser ialf från Torsgård, ni var skit bra att vara med, jätte snälla allesammans och jag kommer aldrig glömma er. hoppas ni inte glömmer mig. älskar er, puss !


Kommentera!
Postat av: jennipher

vill tebaka<3

2009-08-25 @ 19:02:06
URL: http://raiinbowstar.devote.se

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410