Onsdag den 26 Augusti

Jo tänkte säga bara lite om gårdagen. Började 8.00 med hemkunskap, vi åt mat , bulgur och pita bröd, själv tycker jag att våran var skit god ! Sen hade vi vanliga lektioner, och franska med någon hörövning som start, inte speciellt svårt alls. Och sist hade vi Italienska , i en kvart haha. Jo det var bara fyra där så snackade hon bara lite om hur vi kommer jobba i år så det blir bra. Efter skolan stack jag hem direkt faktiskt. Lite engelska, tv, dator. Och vid sextiden kom selma för hennes mamma bjöd hem massa folk så stack hon till mig istl så åt vi mat och såg på bring it on till kvart över nio typ då gästerna från selma gått. Sen vet jag inte vad jag gjorde mer på kvällen ?



Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410