känner många skådisar asso ! :)

Ska bara berätta en viktíg sak !

Jo såhära, vilka här har läst boken tusen gånger starkare? ialf idag på svenskan så frågade vår lärare vilka som vet vad som hänt på skolan under sommaren. Jag var den ända som räckte upp handen haha . Så jag bah; de har spelats in en film här i sommar. Jo det har det. Tusen gånger starkare spelades in i vår skola, men som folk frågade varför jag visste det är för jag vet flera människor som är med i filmen, en tjej, kompiskompis, som jag går på samma konfa som och de andra går i min kompisklass så dom har jag snackat med lite då&då. Vilket jag tycker är skit coolt, typ fempers man känner av 23 människor, när de kunde ha varit vem som helst som skulle komma kunna komma med ! Och det som  sagts innan är att filmen kommer ut nästa år runt sommaren, men vissa säger i jul ? lite förvirrande aja. Nu vet ni att jag känner folk i tusen gånger starkare !


Sen måste jag också påpeka att min kompis kom tvåa i att få spela huvudpersonen i " Låt den rätte komma in" och min brorsas kompis eller något är med i den filmen också.

Sen att min pappa är med i en film också , fast det var ett tag sen.

Sen att en i klassen , detta fick jag reda på idag känner alexander ryback, eller haft sms/telefon kontakt med honom i två veckor, varje dag.

Själv har jag bara att skryta med att jag har vunnit en handståendetävling när jag var på en gymnastik tävling mot minst 60 gymnaster !


Hihi här skröt jag lite :), men som jag har hört var jag värre i lågstadiet :D fast då var det inget om detta jag skröt om haha, det är inte bra och skryta så ni vet. remember that !


Kommentera!
Postat av: h

Dom kanske tog personer som gått i vår skola för att dom spelar in där, men när hon frågade fattade ja inte först att hon menade de, fast ja visste ju också ;)

2009-08-25 @ 19:07:23

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410