15 år, puss

Hejsan, jo jo jag har inte bloggat. för jag har semester . Man ska inte bli bloggnarkoman som vissa blir, nejnej. Man klarar sig faktiskt utan bloggen, haha jo jag vet att jag kommer få samma ord tillbaka en dag men det får jag leva med. Ialf, just nu är jag hos gudföräldrarna och firar min 15 års födelsedag, riktigt mysigt, såklart planerar jag dagen själv och vad vi ska äta , ja ni förstår. Tack för alla grattis som kommit, och kommer !

Jo, lite kort om vad jag gjort. Semestern har bestått av att bada, golfa och ströva omkring i Sverige. Riktigt mysigt. I Måndags var vi i Ulared tillexempel och i Onsdags Liseberg, borde uppskatta Grönalund mera när man på sex timmar hinner 8 åk istället för grönan där du hinner åtta åk på en timme ! Jojo, man lär sig alltid något. Nu ska vi äta paj, pusspåer alla sötisar, och när jag kommer hem får ni väl något inlägg innan jag dagen efter drar på kollo. Pusspuss !


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410