kvällen är här!

Godkväll.
Fasen vad sur jag är på Jim ( i ghost whisperer , om ngn fattar )
skulle inte heller tro att det hon sa var sant igentligen,
med allt om att han är spöket av hennes gamla make
, skulle nog reagerat som honom,
men ändå  blir arg , usch ! 


ialf har ni det bra ?
ska sova snart .
enligt termometern är det 7 grader ute .
fast det blåser ju. men lite varmt ändå , när det är runt noll dagligen vanligtvis.
pluggat so , det går bra men vi får se hur det går imrn , håll tummarna *
usch jag sitter & darrar i blåsten från fönstret , plus att jag börjar bli sjuk ! NEJ !
inte på lovet , nej jag ska inte bli sjuk när det entligen börjar bli varmt, men jag ska klara dt!
imrn kommer jag nog ha mkt tid för datorn om jag inte är ute&sover över.
men annars så tror jag att ni kan hoppas på att få en ny headar,
är min gamla nice eller tråkig ? mkt rosa men det känns bättre än ngn annan färg,
nja kanske mönstrat svart/vitt/grått annars men det är väl lugnt.
imrn kanske det kommer bilder om jag har lust att fota , vi hörs.
ska sova !


OBS ! NI GLÖMMER VÄL INTE
http://www.freestreet.se/?r=3294


BLI MEDLEM OCH DU GÖR DIG EN KÄNNST (a) !




 



                                                   

detta var gårdagens;                                                     dagens;
svart linne - thailand                                                      svart linne - bikbok
thaights - hm                                                                   svart tröja med tryck - ginatricot
rosa lacoste linne - thailand                                         gråkjol - hm
beige kofta - ginatricot                                                    thaights - hm
                                                                                            väska - Åhlens



hihi har man tråkigt så har man (a)
kisses

Kommentera!
Postat av: kim

såg också GW ikväll, men dock inte hela. Såg fram tills lite efter att melinda berättat för jim att dom en gång varit gifta, men sen så byte han själ. Blev också lite sur på melinda fast jag håller med dig matilda, jag skulle nog inte heller tro att de hon sa var sant:P Men vad hände sen, hur slutade avsnittet? Fick den stakars mamman träffa sin son?

2009-04-03 @ 00:31:28
Postat av: Pebbels

cool tshirt!:O me like!

2009-04-03 @ 11:35:49
URL: http://slapmyface.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410