kisses

darlings :) haha , ja mamma har dragit ut på skoaffären & vi andra kommer strax efter i Bil.
Jag har fixat mig färdigt & när jag kommer till affären måste jag köpa ett par svarta ballerinor, har bara 2 par vita.
Visst är jag intressant som skriver det ?
Ni ska inte behöva höra på sådant tjat mera.
Men komigen kommentera & säg vad ni vill att jag ska skriva om så ni får det sagt (a) ,
och ikväll när jag kommer hem kan jag blogga lite mera för där har jag bilder & hela skiten .
Så ni ska få bilder ! yesyes, alla är färdiga & väntar på mig nu så jag ska ta & pallra mig iväg nu.
Ha det bäst ! 
You know u love me , M !

Kommentera!
Postat av: h

tycker din blogg är bra och du skriver bra också! :P

vilken tid kommer du hem? om du inte kommer hem försent vill du gå ut då? <3

2009-04-11 @ 12:03:48

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410