Kamera snodd..

Har varit ute ganska mycket nu. Men när jag kom hem upptäckte jag att kameran var borta så fick springa tillbaka & leta där med Hanna i kanske en timme & fråga runt  flera personer som hade sett den men sen inte visste var den var men jag hittade den ej så imrn får vi sätta ut lappar om det. Men jag orkar inte snacka om det mera. Hade tänkt gå ut nu men jag orkade inte helt enkelt pga allting, men jag får ta det lugnt bara och sova nu för jag är grymt trött och så. Ehm, hoppas ni har det bra eller ngt, men om jag har lust skriver jag kanske kanske senare. Ialf men jag vet kommer komma över det så jag ska blogga. Ni ska inte lida mycket, imrn kommer ni ialf få inlägg!


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410