back

Home ! Anyway, helt okej dag. vanligt . men mina nya skor, de svarta är jobbiga för dom klämmer men ska fixa det . Så måste jag duscha snart för jag råkade ta sunlotion, så man blir brun istl för vanlig lotion, så jag fick brun/gult streck .. men det löser sig. Vad ska ni göra ikväll ? Supa er fulla ? Jag ska ialf vara med några familjevänner eller vad man säger ? ialf inte släkt. fick reda på det i söndags och jag har ingen lust . nej hade tänkt vänner . men jag får väl klara mig då. Jag har läst lite bloggar och inte för att vara taskig men tkr jag skriver sämre än vanligt. det blev ingen bra insperation precis, nej dålig så ska nog inte läsa igen. Ska ska byta design, inte fint  just nu , bara trött på den och sen har vi kollt på en vila som var fin . ointressant. Men jag kommer tillbaka senare ska fixa lite bara och se på Top Model ! You know u love me, m !
 

Thailand bild
Fotograf: Matilda (jag!)

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410