23 maj

folk är konstiga, och annorlunda. jag bloggar när jag har tråkigt, märks det eller? har jag aldrig tråkigt? haha joo det har jag, världens mest ointressanta inlägg kommer jag skriva nu, blablabla. jag är inne på faceboook, någon rolig inne där? NEJ, av 50 människor kunde typ en vara rolig och denne människa loggade ut! SKOJ! jag lyssnar på musik och ska eeeegentligen fixa lite, JUSTE ! jag är nog ledig på onsdag kom jag på. TOPPEN!

såg precis ett klipp grej, efter två minuter upptäckte jag att dom snackade italienska, nej det måste varit något annat konstigt, som var likt, fasen vad tråkigt jag har. igår var jag på landet å solade och sen på grönan på kvällen och idag har jag varit hemma och solat solarium, that's my life. nu ska jag logga ut. puss

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410