mördad 19 åring i aléen

FYYYYYYYFAAAAAAN. en tjej mördades tydligen i här i aléen, asso bredvid mig, typ porten bredvid mig, under bron. ni som har varit hemma hos mig eller i mitt område vet vart. En tjej på 19 år mördades här typ strax innan ett, natten till söndag, fattar ni?! fattar ni ?! hon var bara 19 år, det läskiga är att då hade jag tänkt dra till grönan, och då hade jag kommit hem typ strax innan tolv, om det bara var en psykmänniska som mördade asso inget med något motiv. tänk då att det kunde vara jag, blir rädd, usch. Det betydde att jag skulle kommit hem en timme innan, en timme någon mördas utanför mig, det kunde lika gärna varit jag. FYFAN !

Kommentera!
Postat av: hanna

Ja vet, fan va hemskt det är! och man tänker ju aldrig att något sånt kan hända när man är ute! Det var inte vid dig, de va längre bort, men ända läskigt! Stackarn! <3

2010-05-08 @ 12:14:27
Postat av: matilda

amen, det var typ så att hon ramlade ner från bron väl? asso hon blev tydligen inte mördad utan hon hittades under bron senare, jag förstod det som hon ramlat ner? :O

2010-05-09 @ 10:48:48
URL: http://baramatildaa.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410