3 mars.

Jag ska sluta äta. YEP ! jag äter för mycket skit bara för jag inte orkar plugga. det suuuuuuger. Jag måste skriva om isarna smälter, det är tråkiggt, imrn ska man springa 8 km, yeeeeeeeeeah right. (märks det att jag är uttråkad?) nej men troligen ska jag inte gå imrn, ska nog försöka plugga no, men nej det orkar jag inte. Hata, hata no, spec nationella när vi inte kan ngt, lärarna kräver för mycket, äh no:n går inte å lära sig, ska nog strunta i den och satsa på so:n istl, Shit vad glad man skulle bli G på nationella i no, då skulle man vara så sjukt glad alltså ! Nej jag skriver skit, hatar skolan just nu, ialf lektionerna och läxorna -.-


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410