hjärtan i sms, nej det betyder inget - tro inte det tack :)

Jag ska egentligen inte blogga för jag måstemåstemåste plugga men en sak jag faktsikt inte förstår.
Jag är den som ofta överdriver situationer, eller a tar de till en annan nivå (de jag umgås med förstår vad jag menar), sådär överdriver jag liksom och någon kollar på mina vänner, eller på mig eller ngt. MEN när det gäller sms överdriver jag det inte, där har vi skillnaden. Mina vänner eller bekanta osv flera människor (känner typ en människa som inte tar detta på stort allvar - precis som jag) . Det är hjärtan i sms, jag fattar inte? folk bah whut skrev han hjärta?! man bah MEN OCH?! snälla nån, om en kille skriver hjärta eller en tjej skriver hjärta i sms? jag fattar faktiskt inte skillnaden, hjärtan betyder egentligen inget. Det känns som när det kommer från tjejvänner betyder det mer - för då är det liksom att man bryr sig om varandra. Men när det kommer från killar, varför gör ni det alltid t en stor grej?! alltså hjärtan i sms betyder inget bara för du är tjej och killen skriver hjärtan till dig ! snälla sluta överdriva det, för det betyder verkligen ingenting ! man är vänner (eller bekanta) punktslut :)♥

SÅ NU ÄR DET EN DAG KVAR I SKOLAN FÖR MIG MÅSTE PLUGGA !


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410