EUROVISION - SVENSKA FOLKET LÄR SIG ALDRIG HELT ENKELT.

Just nu känner jag som Fanny, MAN SKA FLYTTA T NORGE - DOM HAR MUSIKSMAK. ville bara skrika när fucking anna vann ? hur tänker man, förra året skickade vi en opera sångare - URSÄKTA ÄR NI DUMMA I HUVUDET . och förra årets tvåa var töndov? VAFASEN HÅLLER NI PÅ MED IDIOTER ?! ERIC SAADE SKULLE VINNA FÖRFAN, ANNARS SALEM AL FAKIR ELLER DARIN! men ursäkta ni skickar ANNA BERGENDAHL MED VÄRLDENS TRÅKIGASTE LÅT SOM KOMMER VARA SÄMST I KVALET - JUST PRECIS, VI KOMMER INTE KOMMA ENS MED I FINALEN FÖR VI SKA KVALA IN , FÖR FÖRRA ÅRET SKULLE NI IDIOTER SKICKA EN OPERA SÅNGAREN - HUR TÄNKER NI?! ingen i min familj skulle någonsin kunna tänka sig att skicka en tråkig människa som anna b till kvalet, eller marlena, eller af ugglas - så en enkel fråga;

HUR TÄNKER NI DÄR UTE SOM SKICKAR SÅNNA LÅTAR TILL FINALEN?! URSÄKTA URSÄKTA?! JAG HÖR INTE NÄR NI INTE HAR NÅGOT JÄKLA BRA SVAR PÅ FRÅGAN ! ÅÅÅÅH NI ÄR KORKADE. HEJDÅ .


förstå att med nästan vilken annan låt som helst kunde vi komma långt, got that? okej inte pernilla, och domdära tråkiga i slutet, men vafasen jag hade inte en enda tanke på att anna skulle kunna vinna, mycket troligare om Peter Jöback skulle vinna då, och han var ändå dålig.

JAG SKREV SÅHÄR FÖRRA ÅRET. (NI SOM RÖSTAR PÅ EN LÅT SOM ANNA BERGENDAHL'S THIS IS MY LIFE - DEN BÄSTA ENLIGT ER.) NÄSTA ÅR SKICKAR NI DEN SOM NI TYCKER ÄR SÄMST, EN LÅT SOM EX. MANBOY ELLER SÅ. EN SOM FAKTISKT HAR CHANS ATT VINNA EUROVISION SONG CONTEST !

förra året, osamanhängande, men det avr för jag var sur på svenska folket !
http://baramatildaa.blogg.se/2009/march/sverige-puckon.html#comment

Kommentera!
Postat av: Nathalie

Aaa jag vet. Man blir bara för lack! Haha ;D Men tycker faktiskt att det är fett konstigt att alla rösta på henne..? :\

2010-03-14 @ 17:42:25
URL: http://nathaliebrydolf.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410