wintersnow

Har försökt blogga tidigare men inläggen har raderas. De sista dagarna har jag tillbringat i Lindesberg och jag har åkt skidor för första gången på tre år. TRE ÅR ! förstå länge sen alltså.. började åka när jag var fem, tror vi åkte ungefär varje år tills jag var 12 nästan 13 . Och sen åkte jag nu i tisdags, eller jag och bror åkte själva dom andra var iväg på sina grejer, vi var liksom hos släktingar. Sen längtar jag lite till sportlovet då jag ska åka (troligtvis) skidor med ungdomsgruppen, och andra människor som vill i en vecka. skolan börjar på måndag medans vissa fick börja både i torsdags och idag , yesyes. Sista terminen. Gymnasieinsökningarna och nationella prov. Great ..


(Sporlovsplaner , troligtvis)


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410