Svinaslängorna.. ej se värd.

Någon gång måste man komma tillbaka till verkligheten.

Idag såg jag "Svinalängorna" på teater, det är tydligen en bok som också ska bli film. Man fick inte riktigt reda på åldern men jag tror tjejen hoppade från att vara 11-14 år. Så det var liksom en längre tid under hennes liv som man fick se. Det handlar om en tjej och hennes föräldrar är alkoholister, det blir värre och värre. Första akten som varade i en timme och en kvart ungefär var jätte trist, man kunde lika gärna somna kändes det lite som, det kändes lite överdriven och man kände sig inte riktigt intresserad av vad som hände, enligt mig hände det dock inget, bara man fick se hur hennes liv var när det inte var som värst med föräldrarna. Sen var det lite rast då hanna och jag sprang till affären för att köpa macka och banan eftersom vi inte ätit någon lunch. Sen fortsatte det igen , då var den bättre dock jobbig men det hände ialf något. Men nej egentligen var den nog inte se värd. Jag såg ju den gratis, men pengar skulle jag inte betala för den ialf ! hoppas filmen blir bättre.


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410