mina underbara dagar

Alltså varför har man aldrig något att ha på sig?! IMRN MÅSTE JAG FASEN KÖPA NYA KLÄDER JAG BLIR GALEN !
jag har aaaaaaaaaldrig ngt att ha på mig :( leeeedsen ! seriöst. usch.

OCH en sak till , VARFÖR känns det alltid bättre när man har flera som inte gjort läxan, och inte är själv om att inte ha gjort den? egentligen förstör man ju bara för sig själv?

Denhär helgen har gått ut på att "tänkt" plugga och funderat på varför jag inte pluggar, och vara på datorn och lyssna på musik. Imrn måste jag ta tag i mitt liv, och ikväll ska jag sova tidigt! Nu ska jag duscha och sen vet jag inte vad.

som läst på fannys blogg, tidsfördriv är en onödig sak - Livet är för kort !
Nu blir jag fasen sugen på att gå ut i dethära vädret, duscha, sminka mig och gå ut. Varför inte?! för jag är för lat... Nej man borde inte vara lat.. NEJ och nästa helg då ska jag på ett natt tåg till storlien, och när vi kommer fram ska vi direkt ut i backen och åka skidor. SHIT vad jag kommer vara död efter den dagen!

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

(måste även plugga på forever young låten, lära in den. OH NO SHIT! jag ska kunna den imrn ! aja jag har ganska lätt för att lära in lyrics, hoppas det är så denna gången också)

"Jag var tvungen.. hehe :)"


Kommentera!
Postat av: Charlotte

Shit! Vår låt ja :O



Åh va kul att åka nattåg!



Om ingen annan har gjort läxan känns det ju lugnare.. japp

2010-02-21 @ 20:24:51

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410