9 februari.

Hej. du är falsk bara så du vet.

Kände för att skriva det, det är nog ärligt riktigt till alla människor faktiskt - alla är falska helt enkelt.
Idag hade jag som alla andra 94or i detta land haft vårt första svenska nationella prov, hann inte sista frågan dock.. Jag längtar till fredag och jag längtar till att jag får åka bort till Storlien. Usch människor alltså. Egentligen vet jag inte vem jag riktar detta emot. jag fattar bara inte hur folk tänker ibland. usch, vissa människor ska verkligen raderas ur världen, jo du tack .. Nu vill jag prata med någon rolig människa, någon som inte är jobbig och tråkig. Just nu är livet inte på topp.. nejp.



 bara en låt..

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410