20.13

Fyfan för äckliga människor som plågar djur. Är seriös, uääääääwk. för ngr få dagar sen läste jag en blogg, en tjej som gått i min skola sådära och hon skrev att hennes vänners vänner hade köpt kaniner bara för att plåga dem. Nyss läste jag en annan tjejs blogg, en som gått i min klass och skola som såg det på nyheterna om domdära som köpte och plågade kaninerna. uuuh fyfan för vissa människor alltså.
Idag har jag varit ute i några timmar, vaknade kvart i tio gick upp, satt vi datorn, iväg till grönan och köpte guldkortet och sen var hanna och jag och selma snabbt i slussen och satt vid en skyllt.

SASKIA; NU FATTAR JAG VART DOMDÄRA KILLARNA TYCKTE VI SKULLE GÅ TILL, NU VET JAG VILKEN SKYLLT DOM MENADE OCH DET VAR MYSIGT DÄR HAHA, UTSIKT ÖVER HELA SLUSSEN JUU! :)

sen gick selma hem och hanna och jag träffa emma, så åkte vi runt lite på söder och åt på mcdonalds och pratade åsådära. Nu är jag hemma, har ont i ryggen och är trött, har precis kollat mina gymnasieintagningar. pussssss


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410