lördag den 17 april

Hej bloggen, har inte skrivitpå länge jag vet. Åh är trött, inte bra, igår gick jag  på min kompis "konsert" och träffade flera från klassen. träffade även mickis vid åtta tiden som var med oss tilll halv tolv , och träffade hennes vänner walley, jack och den sista fattade jag inte namnet på haha :) så kom väl ändå hem tidigt för att vara helg, men jag har ju hela veckan somnat innan nio så inte tidigt för mig !

Idag ska jag åka och köpa guldkort med hanna och selma, tror charlotte och saskia redan är där. ska nu sminka mig, fixa kläder och sen dra. ååh känner mig trött. funderar på att vara hemma hela dagen, men hanna och jag ska träffa emma sen också. Japp, jag härdar ut haha :) det som hänt i veckan är inget speciellt. bara att jag nu har kommit hem från thai, att köket fortf görs om och att jag haft matte och engelska nationella. nää nu loggar jag snabbt in på fb och sen måste jag fixa mig. puss <3

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410