25 april (är för slö för bilder)

Igår föörsökte jag plugga, men det gick ju sådär. sen drog ialf jag & hanna och kom t grönan runt sju, haha det första jag såg när jag kom in var Kissie, och Gaybloggen var ju någonstans där med henne, och domdära andra två josef och rosanna (hatar att jag kan deras namn..). Men det roliga var att det var inga köer typ?! alltså inte värsta lugna dagen men det var ändå ganska lugnt. åkte nog typ allt, och popexpressen och insane var ju öppet idag så dom fick vi åka! Sen när vi sitter i Jetline, saskia bah " HA där var ju KEVIN BORG!" jag bah " du skämtar?" "nej varför skulle jag, om kissie är här kan väl han vara här" och se det var han, först såg vi bara honom snabbt när han kom ut från jetline och saskia och charlotte drog i väg och åt medans jag och hanna och selma vänta lite haha, och sen fick saskia och charlotte och med kevin i insane haha! Hannas och mitt sista åk blev ialf popexpressen och sen drog vi hem elva, vi åkte lite olika vägar men träffades upp vid slussen. A JUSTE hanna & jag träffade även en gammal kollo kompis haha från 07 tror jag det blir, hon jag skrev om som ska träffa Idol - eric grönwall om en vecka typ. Haha fast Hanna kände inte igen henne såå hon fattade inte helt vem jag stod och snackade med haha.

Nej nu ska jag äta frukost. puss!


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410