19 april

Nu är jag pepp på att fixa min blogg (börjar lite blogga igen nu haha dock utan bilder). MEN nu ska jag inte fixa bloggen, varför? jag är för slö.

Jag måste verkligen lära mig, lära mig att inte bry mig om vad folk tycker och gjorde borde också (eller kanske inte) skrika håll käften till folk när jag tycker dom går för långt. Gud vad jag är trött på folk jag träffar varje dag! JAG UMGÅS INTE MED DIG FÖR JAG VILL UTAN JUST NU FÖR ATT JAG MÅSTE, KAN DU IBLAND HÅLLA KÄFTEN OCH SLUTA SNACKA SKIT HEEEEEELA TIDEN?! förlåt , men shit vad jag börjar bli irreterad på människor nu. MEN det är sommar snart, sju veckor kvar eller ngt sånt va? inte långt kvar nu.

Nej, ska hjälpa till lite hemma eftersom det ser ut som en atombomb smält ner i köket eftersom det byggs om haha.

Mer idag som hänt då är väl bara att jag slutade tidigt, selma hanna jag gick hem till mig, såg lite björn gustafsson klipp, herregud hur länge sen vare han sågs på tv? Sen gick vi till Åsö och träffade elsa, de 40 minuter innan hennes c-språk. Vill inte gå i åsö, i sådant fall pga byggnaden, gillar deras utetak eller varenu kallas, men skulle nog hellre ha vår skolas människor i åsö då, liksom byta ut eleverna haha alltså i högstadiet, dock inte alla eftersom vissa människor är så sjukt konstiga i eriksdal, menmen, om sju veckor är grundskolan slut !

Trots lite av mitt inlägg var jag faktiskt lycklig idag haha, vet inte varför heller. ♥

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410