Onsdag den 2 September.

September nu, hur ser månaden ut för er? Fått lite klagomål att jag inte uppdaterar så ska göra det nu. först&främst igår så var det plugg som gällde många frågor i so&engelska. Sen så idag har jag inte haft några läxor utan istl sett på Förhäxad-box som jag fått låna & lite sökande på datorn. Dagen gick väl sådär fort 3 pers på italienskan, gick igenom gamlagrejer. Jo nu bloggar jag ialf och ska snart sätta på tvn igen, ingen som kan tipsa om bra tvserier nu på onsdagar då det aldrig går något eller har jag missat ? Har ialf ätit två middagar haha, fast inte mycket menmen. Puss.


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410