kandeelinnet idag ialf! tack igen!

Yesterday var jag på en debatt på kvällen, typ kyrkovalet, trodde att det skulle vara vanlig ungdomsgruppen men jaja, ialf så satt jag Hanna, Selma längst fram så alla typ kollade på oss när dom ofta sa "ungdomarna är framtiden etc" så det var lite.. ja. Men det var okej. Idag så har jag haft hel dag ialf, sen så en i klassen som kallade en lärare för bög så då blev det tjaffs i ja 25 minuter då vi bara satt och väntade på att något skulle hända.. Slutade ialf tre då jag gick till jobbet lite, och sen hemma och tog det lugnt. Kom på att jag inte visat min kandeelinne än, men idag hade jag på mig den för första gången. Pusspuss.

 



Kommentera!
Postat av: Selma

Kul att du vet mitt namn :D Och inte bara jag, Hanna och en kompis!

2009-09-18 @ 15:49:03
URL: http://semlaa.blogg.se/
Postat av: charlotte

haha, inte ägd längre :(

2009-09-18 @ 21:27:54

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410