Uppdatering.

Uppdatering. Var det detta ni väntade på? Jag vet att uppdatering kommit först nu, efter en vecka. Men blogg. Varför lägga ut sitt liv på nätet, varför ? sure, det är roligt ätt skriva av sig, läsa om andra osv så egentligen ska jag inte klaga. Life goes on. Denna vecka som gått och förra kanske också? Har jag praoat, träffat Teresa, Träffat Elsa, täffat hanna och selma, och saskia och charlotte. Varit hos mormor & gudföräldrarna likaså. Sen har jag besökt tre gravar, och varit på ett bröllop och tre dop. Yes.

Fotograf; Matilda (moi)
yes, det svarta i bilden är mitt blogg namn , (för copycats)


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410