praoveckan har börjat, men inte för mig

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag va? Praoveckan har börjat, men inte för mig, börjar imrn istl. I lördags satt jag uppe vid facebook och chattade med några människor till tre på natten.., vet verkligen inte vad jag ska tycka om folk ibland haha. Jaja, sen igår så var jag klar till tretiden med allt då jag drog till jobbet (pappas&mammas dåra) och kollade ifall det fanns någon bra mobil där jag  kunde få, men det var ju tråkiga mobiler men hittade istl en fin rosa kamera som någon glömt för längesen.

Människan där ute som glömt sin rosa samsung kamera, du har bilder kvar på den och vill du ha tillbaka din kamera får du skriva en kommentar, och jag vet hur jag ska få reda på vems kamera det faktiskt är, så ni som bara vill ha en kamera och låtsas att det är eran,  ingen idé att försöka hörrni..

jaja senare så kom hanna hit så snackade vi om igår och lite andra människor och klockan sex stack vi ut med elsa och pratade lite. men jag kom hem tidigt vid nio då jag började se på lite inspelade program. Och sen blev jag typ skitglad för en sak - men varför får ni aldrig veta ! Pusspuss.


Bara sådär får ni en bild på klassen en engelskalektion! :)


Kommentera!
Postat av: Selma

Men hallå matilda du måste ju lämna in kameran till polisen :S

2009-10-25 @ 22:12:15
Postat av: Selma

Men hallå matilda du måste ju lämna in kameran till polisen :S

2009-10-25 @ 22:12:42

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410