måste rusa

Igår hann jag ej blogga, men skriver fort på morgen bara. hade en lugn dag (inte hela tiden..) , och blev trött å sådära. sen efter skolan gick jag hem, somnade och när jag vaknade var jag tvungen att plugga t muntligt prov, såklart glömde jag böckerna i skolan, fick springa tbx men de stängde exakt när jag kom 18.20 .. Jaja, då kom hanna t mig så pluggade vi och såg på idol & inlåst. skit bra program det dära inlåst. se det, tonåringar som får sitta i fängelse bara för att komma in på rätt spår. de hade blivit fällda för rån, förbrett bankrån, snatteri, ialf skit mycket. en kille stog ut ett dygn sen fick han gå hem, för han mådde verkligen ej bra av att vara där. pusspuss


Gårdagens klädsel , kallt kallt..


Kommentera!
Postat av: jennipher

jag känner en som är med där :)<3

2009-10-02 @ 20:06:15
URL: http://raiinbowstar.devote.se
Postat av: charlotte

Jag såg också inlåst :D Najs!

Du skrev "hade en lugn dag (inte hela tiden..)" syftar du på butterfly-effect eller så på något sätt? :D

2009-10-06 @ 00:11:51

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410