lördag ! :)

Hemma efter en ganska lång dag. Jo först var jag hemma till tjugo i fyra då jag sprang till zinken och träffade anna, vi letade efter hennes mousse men det fanns inte, då gick vi hem till henne, åt och snackade i mer än en timme. Sen såg vi lite på tv och jag satt vid datorn. Hihi vid åtta gick vi ut och träffade hennes kompis Farbod och så gick vi runt på söder och hemåt mig, så satte vi oss i allén och snackade och sedan träffade vi snabbt iesha, nadia och deras vänner emmy & något ;) . sen gick jag hem, fick vara lite social och äta middag med resten. Nu har jag varit inne på facebook , haha har skit roligt, typ jäätte trevliga människor som jag knappt känner bah "saknar dig <3 " haha jaja! :)

13, yes !


Kommentera!
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

godmorgon!

har du några planer för söndagen ? :)

kramar!

2009-10-11 @ 09:28:58
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410