You will never know the secret..

Hejsan. I am home. Försovit mig de två sista dagarna men hunnit på 40 minuter att fixa mig, bra va? aja, igår hade jag redovisning och idag hade jag matte & no prov. har även fått tbx prov åsådära mycket nu i slutet. men efter skolan gick jag ialf hem med hanna. sen kom charlotte vid halv sex kanske, så satt vi och snackade hos mig men drog sen till tacobar och åt mat där. sen var vi ute och snackade och fick kommentarer som " Brudar ska ni med på fest!" och sen träffade vi två fulla tjejer, men de var trevliga ! men hon skulle dra hemåt så hanna & jag gick också hem. så är hemma. och är trött. haha måste fixa facebook profilbild verkligen! sen måste jag också säga, har ingen mobil, har fått låna brors bara för ikväll men min mobil fungerar inte, ska försöka dra ut och leta mobil imrn! pusspuss

btw..

Kommentera!
Postat av: charlotte

är hjärtat för trean? ;)

men vad har hänt med din mobil egentligen? tänkte aldrig på det :P

2009-10-16 @ 23:47:40

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410