Gifts ,

Som inte någon missat .. har det varit tv400's skräckvecka, denna som gått. Eftersom jag inte varit hemma sen onsdags dag har jag spelat in de skräckfilmer som sägs vara bra. Föräldrarna drar på något evanemang nu, de har faktiskt gått på fester osv flera helger i rad nu. Så Hanna kommer hit inom några minuter så ska vi se skräckisar. Båda vi var sega i år med att köpa födelsedags presenter till varandra men de dagar jag nu varit borta har jag faktiskt köpt armband (till mig dåra), letat skor i alla skoaffärer jag sett och köpt födelsedags present till henne. som jag nu har slagit in och fixat, man kanske redan nu borde fixa julklappar, för det är ju något man inte ska vara sen med .. yes.

Detta är hennes presenter + ett halsband hon fick för några dagar sen, är man inte bäst på att slå in? ;



Kommentera!
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

det är bara bra, själv ? :)

2009-10-31 @ 20:58:14
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410