Baby are you down, down, down, down, down ...

Rumor travelles fast .. in our class. Ni ska bara veta, något kanske 7 pers är med om (nej det behöver inte vara en stor grej ens) vet hela klassen två dagar senare (och då har vi inte ens haft skoldagar) haha ja, ni ska bara veta kan jag säga. Skulle egenligen till Ungdomsgruppen idag men selma ska plugga hanna är sjuk, jag är trött, och måste egentligen också plugga eftersom jag aldrig kommer hinna klart med uppgiften annars så har inget val.
Nu har jag duschat precis och ska sätta mig med svenskan och försöka. Jag har inte varit ute en dag denna vecka.. uuh ! Och jag måste köpa stövlar, smycken, smink och kläder så fort som möjligt, men jag har ett busskort nu så det är toppen! Sen är jag glad för lite annat haha ! hann inte ta någon klädbild innan duschen så det skiter vi i , men var ändå skit tråkigt klädd idag kände jag - riktigt usch för det !


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410