sleepwell.

Glad just nu för besöksrekord blir man ju alltid glad av!
Haft en liten jobbig start på dagen (tänker ej ta upp) men nu är jag glad ska skita i alla äckliga avundsjuka människor som finns här i världen. För det är vad jag kommit på , är du elak är du avundsjuk ! SÅ that's about it. Så kom ihåg det för Dessie har rätt i det läget. Ialf. Ni missar inte filmen va? Nä skulle inte tro det :) Tack för alla söta kommentarerna också! Imrn, låt oss se, nästa vecka består av tre dagar skola och fyra dagar ledigt så det är toppen ! Kanske drar till Gröna lund någon dag också och sen måste jag fixa lite annat . Men skolan är ju snart över. Tre veckor och sen är det sommar lov så det är sjukt skönt att bara glömma och leva (; hihi. Ska fixa mig lite nu. Även fast jag inte är trött och se färdigt filmen och sen sova :) för det är jag bäst på. Pusspåer !


Kommentera!
Postat av: Moremi

Jag bidrog till besöksrekordet! :)

2009-05-18 @ 07:35:31
URL: http://moremi.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410