helgen i korthet ..

HOME ! :) sorry ingen uppdatering i helgen. Haft verkligen fullt upp med Kim&Hanna&Selma. Så datorn fick vänta. Anyway , de kom dit i få se nu.. fredag ? då åt vi lite och det regnade ju så satt i husbilen typ hela dagen och spelade slav&president vid brasan och ngt sudoku för flerspelare. Hanna jag kim sov bak i husbilen och låg och pratade till halv fem ungefär och selma sov därfram för hon somnade tre.

Sen på lördagen spelade vi också kort länge och stack till affären och kollade runt. Hem och kortspel . Och vid åtta tiden tog vi cyklarna, tyvärr har vi bara två 2 "vuxencyklar" där och det blev lite jobbigt men Hanna tog herrcykeln dit och selma tbx. Medans jag fick skjutsa Kim dit och sen hem blev jag skjutsad av Hanna och kim som fick gå, åkte jag tbx till och hämtade upp henne (förvirrande menmen) . Och selma som var först på tbaka vägen åkte förför långt haha :) men hon kom sen tbx. Så blev det Robinsson och sen satt vi och skrek på varandra haha men sen tog vi en promenad och vara tillbaka runt tolvtiden. Då vi såg 21. Handlar om några tonåringar som kan räkna kort och drar till las vegas och tjänar pengar (Baserad på riktig händelse, alltså det har hänt på riktigt) och den var bra. Sen sov vi vid tretiden.

På söndagen kom vi upp vid halv tolv, såg klart filmen. Fixade ihop allt och vid halv två stack vi hem. Så fixade jag lite och såg på Desperate Housewives. Och nu sitter jag här. Ska fixa lite annat men bilder kanske ni får senare. Puss ! :)


Kommentera!
Postat av: Micah

sv: Okej :D Hihi tack<3

2009-05-24 @ 17:56:27
URL: http://micah.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Godmorgon

VIll bara önska dig en super trevlig dag!



Puss & Kram

2009-05-25 @ 07:46:16
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410