helgen, är inte riktigt fullt planerad ?

fixat mig lite oså :) hade tänkt dra t grönan imrn men det ska typ inte bli av så får nog ta det på söndag. Min helg är båda planerad och oplanerad :s

Fredag ; Skola och sen dra med Hanna t landet. Har ingen lust men det ska bli bortåt trettio grader lördag så aja .

Lördag ; antingen stannar vi kvar över natten eller dagen eller bara drar hem direkt. så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, känns som jag missat något som måste göras men vet inte vad ? kanske träffa N & T för dom ville att jag skulle träffa någon av deras killkompisar men det blir antagligen inte av. Hanna sover över ialf tror jag ?

Söndag ; vet inte .. okej antagligen grönan och så vet jag att S vill med då egentligen (även fast hon inte vet om det ännu) men tror att C & S (annan) vill dit , haha oki dom går varje dag typ men whatever så vi får se hur helgen avslutas.

Jag förkortar mycket men det får ni leva med för jag orkar inte och vill inte skriva ut namn åså. Har ialf duschat nu och ska ta och äta lite mackor. Pusspåer .



Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410