eurovision song contest - My favorites !


Jag menar ingen har väl missat Eurovision Song Contest , även fast sverige kanske ändå inte är med i finalen.
Kvalet hålls på tisdag eller onsdag så vi får väl hålla tummarna för oss, för malena, även fast jag inte tyckte om henne eller låten, men vi sticker ju ut lite med opera så vi kanske vinner vem vet? ialf så är det Aysel & Arash låt always som azerbaijan har i finalen och Norges bidrag fairytale som jag håller på. Tycker låtarna är jätte bra! så vi får ta och hålla tummarna för dom nu (; pussar.

Uppdate 01.02; Killen från Norge, måste bara säga det att direkt när jag ser honom förknippar jag honom med PeterPan & nummer två, först när jag hörde låten förknippade jag den med Moulin rouge, inte riktigt samma stil, men de liknar fortf. varandra :)

Kommentera!
Postat av: h

a norges va bra, och bakdansarna gjorde rolig/konstig dans ibland, men dom var bra haha ;)

<3

2009-05-10 @ 21:23:16

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410