senare '

hello sweeties, shit vad jag skriver det, men det är trevligt [a]
var precis ute & köpte glass till mig&mamma för vi hade fått det i julklapp,
ni vet En Gb glass från Pressbyrån, ialf blev det sandwich för oss båda .
men på vägen hem mötte jag en kille från kollo .
han blev hemskickad för han vill leka cool . haha usch tkt inte om hnm ,
hans personlighet - usch ,
men han kanske har växt upp ?
haha jag ignorerade hnm bara ialf
(han har inte gjort mig ngt direkt , men usch han var patetisk)
snart ( två & enhalv timme) så är det Desperate Housewives,
great isn't it ?
tänkte fixa en grej med designen . vi får se hur det går .
kisses


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410