pratprat

haha precis ringde pappas kompis, haha han är sjukt rolig& kan få vem som helst att börja skratta;

jag - hallå
Pappas kompis - lalalalallalalallala *sjunger* och leker lite full
Jag- JOHANNA SLUTA *haha*
Pappas kompis - lalallallalallalallalalala
Jag - nej vänta.. det är '.............' ,
Pappa kompis - ja hejsan , tänkte att du kunde vara lite barnvakt här till kevin, det blir väl bra?
                              vi orkar inte med honom just nu.
Jag - *haha* ja absolut såklart !
Pappas kompis - ja vad bra då kommer jag över ? vem ringde jag ?
Jag - hem hit. *haha*
Pappas kompis - ja men så bra då kommer jag hem då!
Jag - a det blir bra !



(vissa kanske inte fattade men vi drev med varandra,
och varf jag trodde det var johanna är för hon försöker skrämma upp mig från filmen igår ,
visst lät det inte läskigt men jag trodde hon skulle kanske skrika eller ngt för att skrämma mig! )

allt från mig kisses !


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410