good night !

haha juste kim , kweb det var 2 år sen, shit att vi har hållit kontakt & träffas fast vi det är 3 år emellan oss och vi igentligen inte träffas ofta ? §

jag vet har inte bloggat mycket . har inte varit hemma & försov mig imorse så jag inte hann.
jag var ju hos S . Jag & H hjälpte henne att fixa upp alla lådor i hennes rum.
alltså tjejen flyttade i lördags .
min idé så selma tacka mig ! (att fixa upp allt dåra)
yes , så det blev lite mysigare dära, sen satt vi bara i hennes säng & snackade.
vi stack hem runt 8 och sen så vare tv som gällde [a],
och jag har duschat , tagit bort lösnaglarna (som är såå jobbiga!) åh så.
fick datorn nu så ni skulle få ialf ett till inlägg idag .
ifall jag inte skrev det så var det the grudge & the others som vi såg i lördags.
sett the others förrut så den är bra .
grudge var helt okej & läskig . haha men bra !
nu ska jag lämna datorn & återgå till televisionen .
ni får ha det bäst , kisses !


Kommentera!
Postat av: Du vet inte

sov så gott

2009-03-31 @ 02:12:36
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: kim

Men det är väl kul att vi ändå har hållt kontakten och forfarande ses ibland:) Eller? Skit det är två år sen vi var på stensund nu, känns som kanske bara ett år sen:P

2009-03-31 @ 21:19:23

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410