Usch !

NEJ fifasen! blogg antalet går neråt neråt neråt !
usch jag vet att jag inte uppdaterat mycket idag å så.
men ändå, så nu vill jag veta, vad begär ni ?
vad ska jag skriva om så inte ni besökare försvinner ? :o
uppdaterar gör jag (men om jag ska göra det mera. visst .)
men vad mer ? vad gör den mer intressant ?
vad ska jag skriva om?
och nu förväntar jag mig kommentarer !

Kommentera!
Postat av: siri

haha jag ska stanna med dig till slutet.

fortsätt bara, den är bra puss

2009-03-17 @ 21:33:28
Postat av: rosa

Vi kommer stanna haha Siri&jag iallafall.

älska din blogg!

2009-03-17 @ 21:34:11
Postat av: Anonym

den är bra. Jo du kan uppdatera mera men tycker det är bra ändå. Du kan visa outfit? bilder osv.

2009-03-17 @ 21:35:06

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410