to day !

statistiken går upp&ner hela tiden haha den ser helt ärligt ut som en kungakrona just nu ? men det är väl bra ?
idag har det varit lugnt och fifasen vilket fint väder. varmt&soligt (enligt mig ialf)
Sommaren är på väg ! yes !
just nu sitter jag och jobbar med transkriberings stuff , som jag och elsa är nästan färdiga med.
jag vet inte om det kommer många inlägg ikväll är lite irreterad etc . men jag ska inte klaga .
Life is a bitch . det är bara att hålla med om och jobba sig vidare.
tänkte att jag kan gå ut senare ikväll om jag inte är för trött& det är för kallt för då får vi ta dt en annan gång.
utvecklings samtalen börjar komma nu . så ska ha det ngn gång nästa vecka , varför heter det utveckling ?
 menar dom att man ska ta åt sig och utvecklas ? jo trordet . men det låter ialf inte helt knas
som barn&föräldrar&lärar samtal. nä det hade låtit lite konstigt . okej jag babblar om tråkiga saker jag vet jag vet.
tog ngt kort idag med en mobil, men jag fick den skickad till min mobil (som suger)
så jag tror inte att ni kommer på se den bara om jag får den skickad  på datorn till mig av Charlotte .

Vi såg färdigt på en film idag jag vet inte vad den hette men det var bra tyckte jag
sorglig& hela köret. handlade om amerikanska kriget ni vet . fast det var mer film än lärogrej.
och sen kom vi på att ngr från klassen ska ha film kväll (skräckis då) , skit mysigt .
Jag rekomenderar Hide&Seek och The others , skit bra skräckisar som inte är för läskiga .

men nu ska jag sluta blogga för stunden . Kisses !

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410