the hills

hanna har fastnat framför topmodel medans jag sitter här. det blev inget plugg . vet jag suger menmen. jag har betämt att jag ska se alla the hills avsnitt från början t slut. japp det ska jag klara sett 2 av jag vet inte hur många ? men alltså jag börjar på första säsongen såklart . nu kom det en reklam om kora
  ' sveriges smartaste barn ' och jag och hanna kan verkligen se framför hos 2 stycken från förra klassen som står där i finalen och bara ' jag har väntat länge på den här , jag visste att jag skulle komma så här långt . ' 
Nu börjar ett program som jag ska springa till och förresten gå in på mtv om ni ska se the hills såklart.


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410