stress..

haha vi har bildspel på våran dator typ bakgrund eller ngt ?
hittade en skit gammal bild från typ ettan hahah jag och skolan står och sjunger på medis,
haha nää vad sött !
nu ska jag leta efter ett enkelt smoothie recept.
och sen måste jag städa i mitt rum och i köket .
plus att jag måste göra läxor och fixa mig.
ringde hanna precis hon sov fortf . men hon kommer hit sen.
då kanske vi gör en blogg ? ialf , nu ska jag söka recept och allt
och sen ska jag leta kläder. jag lånar alltid mammas esprit
svarta tjocktröja så jag måste köpa en själv .
men jag vet inte om dom har sånna fortf? hoppas .
jag ska söka på internet och kolla om det kommer fram ngt.
annars har ni ngt tips på en fin svart tjocktröja ?
kisses


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410