Sofijah

Älskar den hära rösten, har inte vetat vem som sjungit förrut å så men hört många låtar av henne .
men shit hon är verkligen bäst ! Sofijah ! lyssna på hennes låtar , hon är värda din tid.
man kan börja gråta av vissa av hennes låtar.


  'OM EN  POJKE
och där det stog han gjorde ett hundra fel ska det stå han gjorde ett enda fel



lite flera låtar av henne:
det finaste jag vet
mamma
när livet sviker
min bror
FLy away
bara för jag älskar dig
horungar
försök igen
den jag levde för
dåligt humör
se ljuset
erik

 

plus en extra låt (youtube söker ni på såklart)
Sober - 040106-050406


Kommentera!
Postat av: Anonym

Hon är jätte bra på att sjunga träffat henne en gång faktiskt. Puss på dej

2009-03-17 @ 21:37:57
Postat av: linadenfina

jag bor på samma gata som henne haha cooolast' nej men faktiskt

2009-03-17 @ 21:38:56
Postat av: linadenfina

jag bor på samma gata som henne haha cooolast' nej men faktiskt

2009-03-17 @ 21:38:58

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410