Onsdag .

hejsan sötnosar !
idag har det varit nice , allting faktiskt .
Om ni nu är intresserade så;

so , land&stad och amerikanska revulitionen
engelska , snackade om vad som kmr på provet .
lunch .
svenska , litteratur historia
italienska , läxföhör mm, verb etc

efter skolan gick jag till S , vi hämtade grejer där och
fick gå hela vägen t myrorna i ringen (visst kanske inte långt ,
men skiiiit tungt ) två ggr , men såklart får man betalt för dt.
50 spänn var , isn't great ?
jopp . sen så har jag pluggat franska , 20 glosor - skriva såklart.
kan alla nu på 20 minuter , bäst eller vadå ?
haha så dt slipper jag imrn men vi har matte prov på fredag
+ att det är komf imrn så vet nt hur mkt jag hinner .
menmen , det blir som det blir .
ikväll är det inget roligt på tv ,  eller hur ? tror inte det .
så jaja . men jag ska väl ladda in lite bilder .
som ni maybybaby får se senare .
hoppas ni haft det bra .
kisses




"skönhet skall ses i hennes ögon, för det är huvuddörren till hennes hjärta - det stället där kärleken bor."
är det så ?

, tog texten från ngn blogg , men är det så ? what do u think ?


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410