melodifestivalen

                                         



okej här har man nu suttit och kollat på melodifestivalen, så här kommer några kommentarer:

1. ugglas , snälla nån, hon kan inte sjunga ! sverige, ge er vi kan inte skicka en tondöv människa för att tävla för oss ?

2. opera går inte hem i finalen så sorry ernman.

3. molly är skit fin på scenen i sin klänning

4. jag vet inte vilken jag tycker är bäst men dom jag gillar är:
emd . heat . och agnes och emilia och alcatras och måns och
hon som sjöng på grekiska - okej vet inte vad hon sjunger , men bella får väl översätta :) .
haha jag vet ni kanske tycker dom suger menmen. don't care .

5. sen tycker jag att hon är rolig programledaren haha seriöst . inte skit kul menmen [a]

nu är det rösning, ska springa kisses!

Kommentera!
Postat av: mia

Håller med dig! =P

2009-03-14 @ 23:57:47
Postat av: Anonym

håller med, uggla är sämst

2009-03-16 @ 08:59:53
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg :)

Hoppas du får en bra dag !

Kram

2009-03-16 @ 09:04:29
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410