look !

kolla vilken fin bild ?




haha skulle bara säga dt . idag ska jag träffa kim och hanna det blir antagligen skräckis och godis .
ska duscha nu och sen fixa mig . kollade på 'biggest loser' haha det var bra faktiskt.
jag måste städa mitt rum också för vi ska kunna renovera mitt rum så jag får mammas och pappas
på övervåningen och dom mitt . asso det är jobbigt på morgonen om jag ska hämta ngt och
måste gå upp t övervånigenmen jag får ialf eget badrum, större rum ,
tv etc haha eftersom den här uppe används mest .
nä ska duscha nu . kisses

Kommentera!
Postat av: h

a det var en fin bild! det ser nästan ut som ditt öga. <3

2009-03-15 @ 10:31:41
Postat av: Anonym

fin bild

2009-03-16 @ 08:59:01

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410