good morning sunshine !

god morgon ,
jag ska strax duscha & fixa lösnaglar & get dressed.
ikväll skriver jag nog ingenting , men imrn då får ni kanske  se lite bilder
& text . haha ja men det kommmer vi fram till då.
vad ska ni göra idag ? jag ska nog bara ta det lugnt .
och ikväll är det skräckisar hos Johanna .
På tisdag är det studiedag (igen , hade ju förra måndagen)
men det är bra , även fast det skulle vara bättre med måndag.
ikväll är det earth hour . jag tjatar om det så ni inte ska glömma
bort vår planet , haha jag är inte direkt bra själv men min hairspray
etc , menmen. ngn gång kan man vara duktig & tänka .
och som kanske inte alla vet , sommar tid imrn !
japp så ni måste tyvärr gå upp en timme tidigare,
inte jag ! nej vår skola anpassar sig efter oss ,
vi byter inte tider, nej om vi ska börja 8 ,
börjar vi sommmar tid 9 .
haha nerå nu driver jag lite , men jag orkar inte gå upp ännu tidigare,
typ halv sex då :o ?!

bloggar senare , kisses
and her you get;
        
          

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410