fixfix

ätit ris&kyckling i sötsur sås. sen så är jag typ fix färdig med plugget ! sjukt bra .
snart börjar 90210. vilket jag har misst 3 program av pga thai. men idag ska jag se det ialf.
sett flera video bloggar och sökt omkring på nätet. skit kul . nej okej jag har faktiskt väldigt
tråkigt. men det måste man väl ngn gång ha ? sure.
juste om ni behöver klacka om skor, ska ni gå till killen i södra station, mina kostade bara
90 spänn att klacka om så det är great ! haha det kan man ju inte göra själv så det är helt
klart värt pengarna ! blivit medlem på ngn sida som man får rabatt etc . aldrig blivit medlem
på sånt skit förrut menmen. det kanske funkar ? hope so .
kisses!


Kommentera!
Postat av: h

var klackade du om dom innan då? samma? :)

2009-03-17 @ 18:08:41

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410