FIXAT !

okej fixad. fixad fixad. tkr dt blev skit fint . sjukt stolt .
bäst va ?!


idag ska jag ju vara med selma hanna och kim , antagligen skräckis som sagt .
selma kommer hit om fem minuter å så .
är skit sugen på mcdonken faktiskt . det var ju länge sen :o , innan jag drog t thailand .
fast sista kvällen innan vi åkte hem åt vi burger king såklart.
nej men haha jag är sjukt stolt just nu . städat och allt ! jag är ju bäst !
bäst bäst bäst. måste dammsuga också men jag har städat duktig .
nu börjar jag bli hungrig igen men familjen drar t landet och ska fixa där .
SNART ÄR DET SOMMAR ! YES ! då ska jag spendera mkt tid på grönan,
landet och utomlands. fan vad mysigt och nästa år kanske jag kan dra till
new york eller ngt men ngr vänner haha. bäst då .
nu ska jag leta kläder på internet och fläta håret och sminka mig.
jappjapp. det ska jag . vi hörs senare .
( om ngr minuter antagligen eftersom jag har sjukt svårt med att släppa datorn)
puss

Kommentera!
Postat av: SOMMAR

JA LÄNGTA TILL SOMMAREN!

2009-03-16 @ 08:58:43

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410