bättre än bäst ?

jag vet , sorry bloggade inte i morse . men jag pluggade etc. fem lektioner idag .
det var helt okej , lämnade in allting och hade prov .
skolan var lugn inte mycket att göra . skönt och sen film sista lektionen.
det blir mer snack ikväll för ni ska vi umgås såklart.
hanna o S spelar spel på golvet och här är deras konversation då:

'oj nu blev det väl lite jobbigt ?'
'ojoj nu blev det lite jobbigt'
' a så kan man ju också göra '
'asso jag vill vinna'
'jag förstår det men fan är det svårt eller lägg bara ngn stans!'
'ja men jag tänker'
'okej..'
'a nu blev det lite jobbigt'
'a nu blev det lite jobbigt, men man kan vara snabb'
'a nu blev det lite jobbigt visst , '
'JAG VANN ! '
'men jag har inga  kvar ?'
'haha jo lägg nu'
'NU VANN JAG!'
'men hanna du la ju två stycken!'
'NEJ hahahha! '
'JAG VANN, NU KÖR VI IGEN!'
 
förstår ni vilket roligt liv dom har nu? 
jappjapp så är det.

jag ska bjuda på lite bilder från dagen så njut haha :)
som ni försår är jag världen bästa fotare (eller inte ?) så det blev som det blev.




elsa med sin älskade mocca latte
 


hanna på väg hem



och här spelar dom sitt spel, men dom vill inte vara med på bild (såklart)

NU får ni ha det bäst, kisses !

Kommentera!
Postat av: Anonym

haha, jag blev dålig på bilderna även fast man inte ser mitt ansikte, :P du kan ju ta några bilder på dej själv också!

<3

2009-03-17 @ 17:54:46
Postat av: Selma

Det var inte jag som skrev det innan. Hanna du får skriva att det är du som skrivit. Men matilda du vill ju aldrig heller vara med på bild ju :S Puss puss

2009-03-17 @ 18:08:07
URL: http://selmaa.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej, din blogg är fin! Hur gammal är du? Hur får man en bra blogg? Ha det bra! // PETRA

2009-03-17 @ 18:13:30
Postat av: hanna

jo men jag brukar skriva "h" men det försvinner ibland :S

2009-03-17 @ 18:15:35
Postat av: hanna

jo petra jag kan svara på dina frågor: matilda är en medelålders dam och en bra blogg kan du inte få, men du kan köpa en på blocket.se för ca 50kr ;) förlåt men jag har tråkigt! <3

2009-03-17 @ 18:20:31
Postat av: Petra

Okej. Jag trodde att hon var ungefär 15år. Men man kan ju ha fel! Och 50kr för en bra blogg, det är väl inte så farligt. Så jag ska nog kika in där nu. Kram // PETRA

2009-03-17 @ 18:25:08
Postat av: Elsa

Nu har jag kollat på din blogg, blir du lycklig nu?

haha den där kaffen är SÅ god du förstår inte asså. jag ska göra transkriberingen nu <3

2009-03-19 @ 17:06:11

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410